تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی
021-88407053

ثبت درخواست تلفنی

خانه / بلاگ / راهنمای خرید لوازم خانگی / انواع ماشین لباسشویی های خانگی

انواع ماشین لباسشویی های خانگی

انواع ماشین لباسشویی

اگر شما هم قصد خرید یک ماشین لباسشویی به اصطلاح ماشین رختشویی، با توجه به فضا و میزان استفاده خود دارید. باید بدانید که ماشین های لباسشویی امروزه با پیشرفت تکنولوژی، در چندین طرح و سبک تولید میشوند که همین تنوع سبب میشود تا هر انسانی با هر سبک و سلیقه ای بتواند از خریدن آن بهره مند شود؛ شما میتوانید انواع ماشین لباسشویی را در خط تولید چندین کارخانه ببینید؛ حال با ما همراه شوید تا با انواع مدل های ماشین لباسشویی آشنا شده و با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را خریداری کنید.

در این متن 6 مورد را باهم مورد بررسی قرار میدهیم و در مورد هرکدام اطلاعات جامع و خلاصه ای را در اختیارتان قرار میدهیم تا به شما در خرید بهترین نوع لباسشویی کمک کرده باشیم.

تمامی ماشین های لباسشویی جدید و قدیم برای خود یک تاریخ مصرف دارند، بدین معنا که روزی نیاز به تعمیر پیدا میکنند، برای همین موضوع ما در کنار شما هستیم تا در امر تعمیر لباسشویی یاریتان برسانیم.

ماشین لباسشویی درب از جلو و از بالا

این نوع از لباسشویی را در اکثر منازل میتوان دید چرا که کار با این ماشین بسیار ساده تر از دیگر انواع آن است و به نسبت لباسشویی های درب از بالا مصرف آب کمتری دارد و حجم لباس خوبی را شستشو میدهد؛ سیستم شیتشویی آن چرخش به بالا و پایین است که به نسبت لباسشویی در از بالا شستشوی دقیق تر و کامل تری را ارائه میدهد. لباسشویی های درب از بالا اصولا ظرفیت و حجم بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو دارند اما به نسبت ظرفیت خود آب بیشتری هم مصرف میکنند و همین مسئله سبب میشود تا در انتهای ماه قبض آب بیشتری پرداخت کنید و این قضیه به هزینه های ماهانه شما اضافه میکند. اگر مشکل فضا ندارید و اندازه لباسشویی برایتان اهمیتی ندارد میتوانید از این نوع لباسشویی در خانه خود استفاده کنید.

ماشین لباسشویی سطلی دوقلو

لباسشویی های دوقلو هم میتوانند دو درب از بالا باشند، هم دو درب از جلو و هم ترکیبی از درب جلو و بالا؛ این لباسشویی ها دو مخزن جدا از هم دارند که یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن استفاده میشود، همچنین به علت استفاده از دو موتور مجزا، مصرف برق در لباسشویی های دوقلو بیشتر از حد معمول است، اما بطور کلی برای ظرفیت های بالای لباس بکار میرود؛ اگر شما ها روز میخواهید از لباسشویی استفاده کنید، این گزینه انتخاب به صرفه ای نخواهد بود.

لباسشویی های سطلی تنها درب از بالا بوده و ظرفیت بسیار بالایی دارند، بطوری که چیزی حدود هفت تا بیست کیلو را در خود جای میدهند؛ اما مصرف آب و برق آنها بسیار بالا بوده و گزینه مناسبی برای کاهش هزینه هایتان نیست؛ عمده مشکلی که در استفاده از لباسشویی سطلی گزارش میکنند، خارج کردن لباس برای خشک کردن آن است.

در هر شرایطی و در هر کجای دواستان تهران و البرز که زندگی میکنید، ممکن است نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سطلی یا دوقلو داشته باشید، در تمامی موارد سانا سرویس در کنار شما ایستاده است تا با استفاده از تعمیرکاران مجرب خود به شما در این امر یاری برساند.

ماشین لباسشویی جیبی

شاید باورش برای شما هم سخت باشد که بدانید لباسشویی هایی تولید میشوند با اندازه ای کمتر از 30 سانت که به راحتی در جیب جا میشود و در هر شرایطی میتوانید تنها با استفاده از دو یا چهار باطری در کوچه و خیابان لکه های لباس خود را از بین ببرید ؛ چه چیزی بهتر از آنکه تنها در چند ثانیه و درست قبل از شروع مراسم عروسی، لکه روی پیراهن خود را پاک کنید.

جدیدترین ماشین لباسشویی

 این دو ماشین لباسشویی تقریبا شبیه به یکدیگر هستند و از لحاظ ظاهری تفاوتی با هم ندارند اما تفاوت آنها در طراحی برنامه آنهاست؛ یعنی شما با استفاده از لباسشویی اتوماتیک میتوانید از چندین نوع و برنامه برای شستشو استفاده کنید تا برای هر نوع پارچه بهترین شستشو را در نظر بگیرید اما لباسشویی نیمه اتوماتیک از برنامه شستشوی کمتری برخوردار است و علت ارزان بودن آن همین مسئله بوده؛ از دیگر اختلاف ها بین این دو دستگاه میزان مصرف انرژی آنهاست که با توجه به تنوع کمترِ برنامه های شستشو در مدل نیمه اتوماتیک میتوان فهمید که شدت مصرف انرژی آن نسبت به لباسشویی اتوماتیک  بسیار کمتر است.

افرادی که امروزه قصد خرید ماشین لباسشویی را داشته باشند، قطعا به سراغ مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک میروند و میبینیم که امروزه افراد بسیاری جهت تعمیر لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خود به سراغ مجموعه ما می آیند و این نشان دهنده فروش بسیاری از این مدل ها است.

در انتهای این مطلب تشکر میکنیم از شما عزیزان برای خواندن متن بالا، و با حفظ احترام خدمتتان عارض میشویم که تعمیرات انواع ماشین ماشین لباسشویی در تعمیرگاه لوازم خانگی سانا سرویس انجام میشود و برای این اقدام تنها کافیست روی دکمه پایین کلیک کرده و با مشاورین ما تماس حاصل کرده تا ثبت درخواست خودتان را در جهت تعمیر ماشین لباسشویی را برایتان انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرگاه لوازم خانگی سانا سرویس

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سانا سرویس

فرم زیر را تکمیل و منتظر تماس کارشناسان ما باشید !

مشاوره فنی رایگان برای تعمیرات لوازم خانگی

فــرم نــظـر سنـجـی خـدمـات سانا سرویس

مشتری گرامی خواهشمندیم جهت بهبود در ارائه خدمات سانا سرویس فرم زیر را تکمیل نمائید .