تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی
021-88407053

ثبت درخواست تلفنی

خانه / بلاگ / راهنمای خرید لوازم خانگی / ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از دسته لباسشویی هایی هستند که در تمامی فروشگاه های لوازم خانگی دیده میشوند و از پرفروش ترین های لوازم خانگی محسوب میشوند چرا که در تمامی منازل وجود یکی از آنها ضروری است. ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک شستن لباس ها را به طرز شگفت انگیزی ساده کرده اند. شیوه عملکرد لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به گونه ای است که شما هر جنس و مدل پارچه ای را میتوانید بشویید، اینکار با وجود چندین مدل شستشو در برنامه اجرایی ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل انجام است.

لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با توجه به برنامه شستشویی که شما انتخاب کرده اید میزان حرارت و دمای آب و فشار آب را تنظیم میکند تا لکه ها و کثیفی ها از درون پارچه ها محو شوند. بهتر است برای عملکرد بهتر لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از پودر های مخصوص لباسشویی استفاده کنید تا عملیات لکه بری و چربی زدایی بهتر صورت بگیرد. امروزه حتی میبینیم که لباسشویی اتوماتیک جیبی نیز در بازار روانه شده که با طول 30 سانت لباس شما را تمیز میکند.

تعمیر لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

اگر لباسشویی شما به هر دلیلی آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد، سانا سرویس در اینجا آماده ارائه سرویس به شما برای تعمیر لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، سطلی، دوقلو است. با یک نگاه اجمالی به خدمات ما میتوانید اطمینان خاطر یابید که تعمیر ماشین لباسشویی تخصص ما است. تعمیر انواع ماشین لباسشویی سطلی و دوقلو یا اتوماتیک نیاز به دانش قبلی دارد و تعمیرکار ماشین لباسشویی حرفه ای مجموعه سانا سرویس با در دست داشتن این تخصص، به شما در دستیابی به یک لباسشویی نو کمک میکنند.

تنها کافی است تا از طریق فرم ثبت درخواست یا تماس با مشاوران ما، در کمترین زمان ممکن و خدمات اکسپرس(سریع) به استفاده دوباره از ماشین لباسشویی خودتان بپردازید. تعمیر لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سانا سرویس تنها با قطعات اصلی انجام میشود، همچنین ارائه گارانتی ، فعالیت ما را در راستای تعمیر ماشین لباسشویی تضمین میکند.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

مشکلات متداول ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هم یکی از دغدغه های افراد خانه دار میباشد که هر لحظه ممکن است برای هر شخصی رخ دهد. با توجه به اینکه در دنیای مدرن زندگی میکنیم و لوازم تولید شده برقی کمتر دچار آسیب میشوند، اما با هم احتمال خرابی آنها هست و بهتر آنکه از قبل نسبت به برخی از این خرابی ها و مشکلات اطلاعات کافی داشته باشد.

روشن نشدن لباسشویی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک: روشن نشدن انواع لباسشویی خانگی از مشکلات رایج در هنگام کار با این دستگاه است که معمولا از خرابی پریز یا سیم برق متصل به لباسشویی است، اما اگر موارد ذکر شده ایرادی نداشتند، باید به عیب یابی و بررسی موتور لباسشویی پرداخت.

آب پس دادن لباسشویی : ممکن است هنگام کار با لباسشویی ببینید که آب از زیر دستگاه شما در حال خارج شدن است، در این حالت ابتدا شیلنگ تخلیه را چک کنید و پس از آن به بررسی پمپ تخلیه بپردازید.

داغ شدن آب داخل ماشین لباسشویی: معمولا دمای آب داخل لباسشویی باید بین 10 تا 30 درجه باشد، اما وقتی این دما به بالای 30 درجه برسد بافت پارچه را خراب میکند، بنابراین باید موتور لباسشویی را هر سال سرویس کاری کنید تا از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

صدای بیش از حد و لرزش لباسشویی: بهتر است در این شرایط اول به پایه های دستگاه ماشین لباسشویی رسیدگی کنید، اگر مشکل رفع نشد به سراغ موتور لباسشویی بروید.

برند های ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

بیایید مطالعه ای داشته باشیم بر روی برند های ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، تا آشنایی بهتری با این دو مدل لباسشویی داشته باشیم. تقریبا میتوان گفت که تمامی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، چه برند های خارجی و چه برند های ایرانی، همگی ماشین های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را در خط تولیدات خود قرار داده اند. تولید یک محصول کارآمد همواره برای برندهای لوازم خانگی یک معضل حساب میشود، اما در زمینه شستشوی البسه دیگر این مشکل مطرح نیست، چرا که لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به روی کارآمده اند.

برند های خارجی لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

با اینکه برند های ایرانی در تولید لباسشویی دست کمی از برند های خارجی ندارند، اما همچنان خرید از برند(brand) خارجی برای افراد متداول است. لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تمامی برند های خارجی تولید میکنند و تقریبا تمامی این شرکت ها امروزه محصولات خود را در کشورمان ایران به فروش میرسانند. در اینجا سعی داریم تا با محبوب ترین برند های خارجی ماشین لباسشویی شما را آشنا کنیم:

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ال جی : برند ال جی را کمتر کسی نمیشناسد، جزء محبوب ترین برند ها در میان محصولات خارجی محسوب میشود و در صدر لیست لوازم خانگی خارجی قرار میگیرد.

لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک سامسونگ: معمولا زمانی که از سامسونگ حرف به میان می آید افراد به یاد تلفن همراه هوشمند می افتند اما لوازم خانگی این برند در سطح جهانی زبانزد است. لباسشویی های سامسونگ در زمینه شستشو بسیار هوشمند عمل میکنند و هوشمندی آنها سبب گسترش فروش این دسته در جهان شده است.

لباسشویی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک آاِگ: محبوب ترین برند های لوازم خانگی و برقی در کشور آلمان قرار دارند، آاِگ یکی از همین برند ها است که میتوان گفت در زمینه تولید لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موفقیت های بزرگی داشته است.

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بوش: هرچند واردات برند بوش در کشور ما محدود شده است اما اقلام ضروری آن همچنان در سطح ایران وجود دارد مثل لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که نمایندگی های برند بوش در حال فروش آنها هستند.

برند های ایرانی(داخلی) ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

با توجه به پیشرفت گسترده کشورمان ایران در صنعت تولید لوازم خانگی، میتوانیم به چشم ببینیم که انواع برند های ایرانی ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را به مرحله تولید رسانده اند و دست کمی از نمونه های خارجی آن ندارند. میخواهیم با شرح و توضیح چند برند معروف و محبوب ایرانی، به شما در شناخت تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی کمک کنیم.

لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پاکشوما: این برند فعالیت خود را از سال 1975 آغاز کرد و هر سال با گسترش سطح کاری و تنوع کالاهای خود، به محبوبیت بالایی رسیده است. یکی از محصولات معروف پاکشوما لباسشویی میباشد.

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اسنوا: اسنوا یکی از مدرن ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در میان برند های ایرانی محسوب میشود که از سال 1386 شروع به کار کرد و در تولید لوازم برقی تبهر بسزایی دارد؛ از محصولات محبوب اسنوا میتوانیم لباسشویی اتوماتیک آن را نام ببریم.

لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آبسال: شرکت آبسال ابتدای کار خود را با تولید کولر آبی شروع کرد، اما به مرور زمان خط تولید لباسشویی را هم در لیست محصولات خود قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرگاه لوازم خانگی سانا سرویس

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سانا سرویس

فرم زیر را تکمیل و منتظر تماس کارشناسان ما باشید !

مشاوره فنی رایگان برای تعمیرات لوازم خانگی

فــرم نــظـر سنـجـی خـدمـات سانا سرویس

مشتری گرامی خواهشمندیم جهت بهبود در ارائه خدمات سانا سرویس فرم زیر را تکمیل نمائید .